Knauf vrijednosti

Knauf vrijednosti

Polazišne točke

Kako bismo ih uspjeli realizirati, potrebni su snaži temelji. Stoga ne iznenađuje da upravo Knauf vrijednosti čine temelj našeg poslovanja i time pokreću ostale čimbenike u ostvarivanju naše misije i vizije.

 


Knauf vrijednosti

Polazišne točke

Kako bismo ih uspjeli realizirati, potrebni su snaži temelji. Stoga ne iznenađuje da upravo Knauf vrijednosti čine temelj našeg poslovanja i time pokreću ostale čimbenike u ostvarivanju naše misije i vizije.

TRADICIONALNO BOŽIĆNO DRUŽENJE

Knauf & izvođači Zagreba i okolice

Svake godine u ovo predblagdansko vrijeme, Knauf tradicionalno organizira božićna druženja za svoje izvođače, diljem naše lijepe Hrvatske, stoga niti ova godina nije bila iznimka.

Oduvijek je Knauf prakticirao i njegovao takav oblik neformalnog druženja s izvođačima s ciljem ostvarivanja kvalitetnijih međuljudskih odnosa i poslovne suradnje. Odnos s izvođačima i dugogodišnja suradnja omogućili su razvoj i poslovne uspjehe na obostrano zadovoljstvo.

Sudeći po impresijama sudionika, zahvaljujući angažmanu naših vrijednih kolega, ali i organizatora Marka Ostojića, Damira Miškulina, i ove će godine Knauf božićno druženje, izvođačima Zagreba i okolice, zasigurno još dugo ostati u lijepom sjećanju.

Ponekad su riječi suvišne, stoga vam dio atmosfere s druženja prenosimo putem priloženih fotografija jer iste često govore više od riječi.

img-20181220-wa0006
2018-09-23-21.26.27
1538377474596
SDFGSDFGSDGF

BORIS ŠILJEG

„Deja vu“, novo, a već viđeno

Vjerojatno se sjećate Borisa Šiljega, našeg uspješnog kolege, ali i uspješnog ribolovca s kojim smo prošle godine odradili intervju u kojem nam je otkrio više o ribolovu kao sportskoj disciplini, ali i njegovim sportskim uspjesima.

Naime, Boris već 7 godina s ponosom nosi dres Hrvatske reprezentacije, trostruki je nositelj naslova prvaka Hrvatske, osvojio je više od 15 Spin Kupova, kako domaćih, tako i međunarodnih natjecanja, a prije desetak dana, Boris je s Hrvatskom reprezentacijom na Trout Union Cupu u Bugraskoj, najjačem pastrvskom kupu na svijetu, osvojio broncu.

Ovo nije prva bronca našeg Borisa i reprezentacije osvojena u Bugarskoj, na jednom od velikih svjetskih natjecanja. Mogli bi reći da je riječ o „deja vu“ iskustvu, novom, a već viđenom, jer povijest osvajanja bronci na velikim svjetskim natjecanjima se ponovila, budući da je naš kolega i 2014., u dresu Hrvatske reprezentacije, također kući odnio broncu.

Tvrtka Knauf je oduvijek podupirala svoje zaposlenike u njihovim sportskim aktivnostima i imala razumijevanja za uspješne individualce poput Borisa. Stoga, Boris, iskrene čestitke, što više ovakvih „deja vu“ iskustava i puno uspjeha u daljnjoj sportskoj karijeri žele ti kolege i Knauf!

ZAPOSLENICI KAO TEMELJ USPJEHA

Ja sam knauf

Sve što su u prošlosti naši djelatnici napravili izgradilo je Knauf u organizaciju koju danas poznajemo i na to smo svi jako ponosni: Uspješna tvrtka s dobrom reputacijom u tuzemstvu i inozemstvu. To nas razlikuje od ostalih.

Naše nas vrijednosti definiraju i ujedinjuju u Knauf – bez obzira gdje se nalazimo na ovom svijetu. One potječu od ljudi koji su osnovali i izgradili ovu tvrtku: članova obitelji, kolega i partnera. U sljedećim cemo generacijama te vrijednosti i dalje prenositi kroz mnogobrojne aktivnosti tvrtke Knauf. Time ćemo osigurati budućnost.

Knaufove vrijednosti u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti!

Naše temeljne vrijednosti su

  • HUMANOST
  • PARTNERSTVO
  • PREDANOST 
  • PODUZETNIČKI DUH
werte3
werte
knauf1
dsc_1846_58485
dsc_1699_58338
dsc_2053_58692

KNAUF & OBITELJ

Knauf Obiteljski dan 2017

U subotu, 26.08. na livadi Knauf tvornice Knin održan je „Obiteljski dan“ s više od 200 sudionika, djece i odraslih.

„Naši zaposlenici su naša najveća vrijednost“ je osnovno načelo i vodilja tvrtke Knauf. Vjerujemo da naše kolegice i kolege raspolažu znanjima, vještinama i iskustvima koja su temelj poslovnog uspjeha i održivog napretka naše tvrtke. Stoga nam je cilj neprestano ulagati u zadovoljstvo Knauf zaposlenika kako bi se osigurali kvalitetni uvjeti za razmjenu dobre prakse, razvoja kompetencija te  odnosa  u harmoniji s radnim okruženjem.

Ideja za Knauf Obiteljski dan je potekla kao rezultat dvije inicijative na razini Knauf grupacije u kojima su svi naši zaposlenici imali priliku sudjelovati: Knauf  program korporativnih vrijednosti te Knauf kvaliteta komunikacije. Na interaktivan i zabavan način, naši su djelatnici u sklopu edukativnih radionica imali priliku simulirati svoje radno okruženje te dnevne situacije u kojima se susreću s izazovima nastalim iz nedostatka komunikacije ili kada komunikacija nije bila na potrebnoj razini kvalitete. Nakon svake radionice sudionici bi napisali zajedničku listu u kojoj navode svoje prijedloge za poboljšanje komunikacije ali i međusobne suradnje.

„Više zajedničkog druženja i poznavanje procesa u drugim odjelima“ su bili najčešći prijedlozi na listi. Kako bismo to i omogućili, Knauf Hrvatska, Bosna i Hercegovina te Crna Gora su organizirale veliki „Obiteljski dan“ s preko 200 sudionika.

Raznolike športske aktivnosti, timske igre kao što je paintball, mini-olimpijada za djecu, jahanje konja, povlačenje konopa i organizirani obilasci različitih odjela u pogonu na jedan su dan obojili livadu ispred Knauf tvornice Knin u mnoštvo šarenih dijelova velikog mozaika kojeg čine naši djelatnici.

Ovo neformalno druženje je znatno doprinijelo međusobnom upoznavanju te ostvarivanju boljih kontakata i odnosa među zaposlenicima, potaknuvši ih na kreativnost. Impresiji su veoma pozitivni i vjerujemo da se već pozitivno odražavaju na rad naših djelatnika.

Knauf Obiteljski dan će zasigurno ostati u pamćenju svih koji su sudjelovali i tako postati tradicija! Fotografije često nadjačaju tekst, a vjerujemo da je to i ovdje slučaj, stoga prisjetimo se svi zajedno vesele atmosfere uz galeriju slika.

werte

PUTOVANJE KROZ KNAUF SVIJET

Svoje partnere, klijente, ostale sudionike, kao i sebe same, doživljavamo kao dio jedne velike obitelji.

Vjerujemo jedni drugima i oslanjajući se na timski rad postižemo uspjehe.
Lojalni smo i odgovorni te razmišljamo o posljedicama našeg djelovanja.
Predani smo i ustrajni u kvaliteti rada i proizvoda.

Ne propuštamo prilike, praktični smo i orijentirani na rezultate.
Sve navedene vrijednosti, a i mnoge druge, razlog su rasta jedne male obiteljske tvrtke u globalnu, društveno odgovornu organizaciju.